3 malam 4 hari

assalamualaikum dan salam penuh kedamaian buat semua, moga Allah memberkati dan merahmati hidup kita semua

tak banyak cerita yang kak SK boleh kongsikan buat masa ni sebab mood menulis masih ke laut, apa yang boleh dikongsikan adalah suasana raya di rumah abang di kampung halaman selama 3 malam 4 hari…

bersama anak2 tersayang
bersama anak2 tersayang
bersama sebahagian dari keluarga besar kami
bersama sebahagian dari keluarga besar kami
dah balik KL
dah balik KL

dikesempatan ini akak dan keluarga ingin mengucapkan selamat hari raya serta maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali akak sama ada secara langsung atau pun tidak langsung…. akak pun telah maafkan semua sahabat handai, saudara mara yang mengikuti secara aktif atau tidak blog akak ini, jika ada kekhilafan yang berlaku tapi akak rasa tidak ada…

akak percaya ada insan yang memusuhi akak yang sering jugak mengikuti perkembangan diri akak dan keluarga melalui blog ini, dia juga akak berikan kemaafan, cuma pesan akak “dah tak suka tak perlulah nak mengikuti blog akak ni kannnn”… apa pun terimakasih lah sebab sudi mengikuti hehe

sekian, buat kali ini

jumpa lagi di lain siaran

moga kita beroleh kemenangan di dunia dan juga di akhirat

aamiinnn Ya Allah

Sila Kongsi :
  • Bang Iwan August 12, 2013 at 1:15 pm

    Selamat hari raya untuk akak dan keluarga. Mohon maaf lahir dan bathin.
    Bang Iwan recently posted..Meraih Keutamaan di Bulan SyawalMy Profile

    • sweetkurma August 12, 2013 at 6:14 pm

      terimakasih bang iwang
      sama2 lah kita
      nak tanya, bang iwan ada akaun “paypal” tak sebab nak buat bayaran pengomen tegar
      sweetkurma recently posted..3 malam 4 hariMy Profile

  • azman August 12, 2013 at 1:29 pm

    Selamat hari raya Kak….Jenuh dah tu beraya…lepas ni beraya kat K.L pulak lah..apa musuh tu nak ekk?

    • sweetkurma August 12, 2013 at 6:15 pm

      yup man
      sama2 lah kita
      ada man, yang memusuhi akak tapi rajin monitor melalui blog
      sweetkurma recently posted..3 malam 4 hariMy Profile

  • deqnoor August 12, 2013 at 1:36 pm

    Selamat Hari Raya Kak SK… 🙂
    deqnoor recently posted..Salam Idulfitri 1343HMy Profile

    • sweethoney August 12, 2013 at 6:26 pm

      selamat hari raya sis
      terimakasih datang bertandang hehe
      sweethoney recently posted..3 malam 4 hariMy Profile

  • cik kaktus August 12, 2013 at 2:11 pm

    Waduhhhh kak SK….
    Kok ada yg memusuhi tp mngikuti ; (
    Selamat hari raya maaf zahir batin

  • akubiomed August 12, 2013 at 4:16 pm

    Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin. Seronok dapat berjumpa adik beradik yang duduk berjauhan dan saudara mara serta sepupu sepapat. 🙂
    akubiomed recently posted..Sepakan Mohd Amri Yahyah Word ClassMy Profile

  • KiD August 12, 2013 at 7:13 pm

    selamat.. selamaaaatt… selamat hari rayaaaaaaa!!! dum dum dam harimau kumbang..
    KiD recently posted..Juadah di Hari RayaMy Profile

    • sweetkurma August 12, 2013 at 8:02 pm

      harimau kumbang tidurrrrrr
      entah bila nak mengaum nya huhu
      sweetkurma recently posted..3 malam 4 hariMy Profile

  • anuar August 12, 2013 at 10:38 pm

    Selamat hari raya akak. .. minta maaf zahir dan batin sekiranya ada salah dan silap sepanjang perkenalan kita…

  • Razlan August 13, 2013 at 12:05 am

    Selamat hari raya,yang jauh kita dekatkan,yg dekat kita eratkan,
    Razlan recently posted..Membaiki Kandungan Resume AndaMy Profile

  • Nurul August 13, 2013 at 9:38 am

    Berseri seri akak kita ni… Selamat Hari raya Kak.. Maaf zahir & Batin.. 🙂
    Nurul recently posted..CERAH BERSERI RAYA GIVEAWAY with FAIR & LOVELY dan SIEZUKAMy Profile

  • azwan August 13, 2013 at 12:51 pm

    selamat hari raya kak. salam aidilfitri
    azwan recently posted..Salam Aidilfitri 1434H/2013MMy Profile

    • sweetkurma August 13, 2013 at 10:20 pm

      selamat hari raya wan
      sama2 lah kita bermaaf maafan ya
      terimakasih
      sweetkurma recently posted..3 malam 4 hariMy Profile

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge