jalan2 cari makan : makan lagi….patut lah gedebom…!

kawan datang rumah nak belanja makan sebab dapat bonus 2 bulan gaji….aku tak teragak agak terus angkat kaki…dia suruh pilih tempat, so tempat makan pilihan aku tentulah yang dekat dengan rumah (boleh jalan kaki je)….

sakura kristal, festival city mall kat danau kota ler mana lagi….dah lah dapat bonus 2 bulan gaji pastu nak pi holiday ke Italy pulak tu…layanzzz jer lah…

menu yang menarik, jadi orang sentiasa ramai

menu pilihan ku tentulah yang aku suka kan… nasi ciput jer…lauk jer banyak….

ayam 3 rasa…2 org makan mcm 4 org makan huhu
kari makanan laut…memang sedap giler
soon goreng ni memang kegemaran ku
jasmine tea….segerrrr

buat kawanku yang sudi belanja ni, moga Allah limpahkan rezeki yang banyak dan cepat mendapat jodoh baru…aamiinnn…jangan lupa ole-oleh dari Italy yer….heee

 

Sila Kongsi :