saat manis : masih ada yang sayang

bermula jumaat sampai ahad, aku kena sakit perut dan belakang yang teruk akibat dari serangan yang sering datang setiap bulan, kali ini paling teruk sejak kali pertama aku didatangi, mungkin juga sudah hampir kepada detiknya sebab usia sudah menghampiri “5 series”….

hari sabtu, aku sorang2 di rumah sebab anak2 teruna ada urusan di luar, cowok pulak ke kuantan, aku didatangi seorang teman yang merinduiku katanya, datang sebab nak ajak keluar makan dan membawa ole2 dari italy…dia terkejut bila sampai rumah aku terbaring atas sofa tak berdaya….dia uruskan apa yg patut, keluar ke platinum walk membeli makan dan temankan aku sampai anak2 teruna balik….

alhamdulillah, dia datang tepat pada waktunya, hari tu dia tak sedap hati, rupanya aku tak sihat….tak sangka dia boleh rasakan yang aku tak sihat….emmm terkejut aku sebab “masih ada yang sayang”….

ole ole dari italy…jam…cantik sangat…sesuai dengan lengan gebu ku…
t’shirt…seronok dpt ni…

buat temanku terimakasih banyak2 atas segalanya….moga “mr right” yang dicari akan kau temui…percayalah, diluar sana masih ada lagi lelaki kacak yang punya hati penuh dengan taman dan bunga-bungaan….

Sila Kongsi :