kek sweetkurma

ini dia rupa kek pisang coklat sweetkurma

terkesima kak sweetkurma bila tengok ada hamba Allah (peminat tegar blog sweetkurma.. perasan nih hehehe) tagged gambar kek kat facebook akak dan nama kek tu pulak kek pisang coklat sweetkurma….macam gambar kat atas tu….dah tengok gambar ni jangan pulak tanya resepinya sebab akak memang blur tang masak2 ni…tapi pasal makan akak laju jer…hehehe

nasib baik peminat ni buat kek pisang coklat sweetkuma ni untuk makan sendiri jer, kalau dia buat biznes dah pastinya akak akan antar bil untuk tuntutan “royalty”…ahakzzzz

rasanya kek pisang coklat sweetkurma ni ada kaitan dengan cerita lelaki kacak yang sorang ni…. hehe…jangan marah nanti kena jual….

lama rasanya akak tak menyakat lelaki kacak nih….

Sila Kongsi :